Density

2009年2月9日 星期一


The Blower's Daughter by Damaien Rice feat. Lisa Hannigan






if there is only a little possibility, I want to believe the posibility.

I'll do my best for the posibility...
I'll do my best for being with you
If I am your destiny, I will be with you forever.

我從中領會了未有的感動,即使我不會是相信命運的那種人。Then... I believe it.



手機傳來Carly Comando琴聲的次數變少了,簡訊的敲擊也不在午夜迴盪。

對於其他人的痛楚從來不屑一顧的我,終於體會報應襲來的恐懼。雖然我早就知道把單一價值觀套用在所有人的身上是錯的...
當我失去控制與左右的力量時,感到不舒服。雖然我早就知道沒有辦法凌駕她的一切...


Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to leave it all behind?



歌聲很美。

0 意見: